I komunikátor WhatsApp dál rozšiřuje svůj ecommerce potenciál. Jeho cílem je, aby si uživatelé mohli koupit produkty přímo v aplikaci. Nedávno proto přidal do chatu nákupní tlačítko a teď spouští funkci nákupních košíků.
Košík ve WhatsApp funguje v podstatě stejně jako v e-shopu. Proces je podobně jednoduchý.
- Při interakci s firmou v aplikaci si můžete procházet katalog produktů.
- U produktů, o které máte zájem, kliknete na možnost Přidat do košíku.
- Jakmile výběr produktů dokončíte, odešlete celkovou objednávku pomocí jediné zprávy.
Novinka potěší také samotné prodejce, protože kromě nového místa, kde mohou prodávat své zboží, usnadní sledování dotazů týkajících se objednávky, správu požadavků či dokončení nákupu.
Košíky ve WhatsApp jsou již k dispozici. Přečtěte si podrobnosti na blogu WhatsApp nebo v nejčastějších dotazech.