Začínáte inzerovat na Facebooku, chcete svou kampaň vylepšit a nevíte, jak na to? Vybrali jsme pro vás tři kurzy z platformy Facebook Blueprint, které vám pomohou dosáhnout vašich obchodních cílů. Kurzy jsou určené spíše pro začínající a menší inzerenty.
Facebook reklamy a vaše obchodní cíle
Prvním krokem k vytvoření účinné reklamy je stanovení jejího cíle. V této lekci se naučíte, jak ji sladit s obchodními cíli, jako je zvyšování návštěvnosti v obchodech, výzva ke stažení aplikace, generování potenciálních zákazníků a další.
Kurz najdete zde.
Souvislosti mezi účely a tvorbou reklamy
Aby vám Facebook pomohl co nejefektivněji, přizpůsobuje účel reklamy vašim cílům. V tomto kurzu se naučíte, jak se reklamy liší v závislosti na účelu, a získáte tipy pro výběr správné kreativy, publika, rozpočtu a doby trvání kampaně.
Kurz najdete zde.
Tipy pro vylepšení vašich reklam
Jakmile máte cíl a účel, jste připraveni začít s tvorbou reklam. Podívejte se na příklady, které ukazují, jak můžete reklamy vylepšit úpravou sdělení, vizuálu a tlačítka s výzvou.
Kurz najdete zde.
A pokud máte zájem dozvědět se ještě více, prozkoumejte Facebook Blueprint do detailu.