Proč sledovat návody na Newsfeed.cz

29. 6. 2015Návody

Veškeré návody, které zde publikujeme, nemají být jen nějaké obecné pravdy typu „dělejte co nejzajímavější reklamu a zacilte ji na relevantní publikum“. Naším cílem je pomoci inzerentům na Facebooku vydělat reálně více peněz.

Tato myšlenka nás vedla k vývoji platformy ROI Hunter – jak pomocí inzerce na Facebooku maximalizovat ROI, získat více leadů, levnější návštěvnost a podobně.

Když nás v roce 2013 Facebook pozval do programu Accelerate Facebook a společně s jejich zaměstnanci jsme platformu vyvíjeli, pochopili jsme, že inzerenti musí využívat nejprve naplno všech nativních možností Facebooku, než mohou přistoupit k používání specializovaných platforem Marketingových Partnerů, jako je ta naše.

Proto jsme se rozhodli podělit se o best practices vycházejících z následujících dat:

  • Naše platforma má přístup k detailním analytikám cca 2 milionů reklam.
  • U každé reklamy sledujeme více než 100 parametrů nejen z Facebooku, ale velmi často i z Google Analytics.
  • Pomocí dataminingu analyzujeme nejrůznější strategie a odvozujeme doporučené postupy.
  • Sledujeme trendy našich inzerentů ve více než 50 zemích.
  • Máme k dispozici interní best practices Facebooku.
  • Testujeme Alfa/Beta features Facebooku s několikaměsíčním náskokem.

Využijte práce našich výzkumníků, feedbacku našich klientů a PPC expertů a nechejte se inspirovat návody, které tady pro vás píšeme. Snažíme se vám přiblížit jen doporučení, která mají ověřené výsledky a která vám s Facebook reklamou reálně pomůžou.

S tímto náhledem přistupujeme i k doporučením, která tu na základě svých zkušeností publikují naši kolegové z dalších českých a slovenských agentur.

Chybí vám u nás nějaký návod? Máte vlastní nápad, o který se chcete podělit s ostatními a podrobit jej zkoušce našich výzkumníků? Pošlete nám jej na e-mail redakce@newsfeed.cz!

Líbil se vám článek? Podpořte ho a sdílejte!
Zakladatel brněnské firmy Business Factory, která se nedávno díky svému projektu ROI Hunter (inzertní platforma pro Facebook Ads) stala první Facebook Marketing Partner ze střední a východní Evropy pro Facebook Ads. BF také dlouhodobě spolupracuje s velkými mediálními domy a řídí výkonnostní kampaně ve 20 zemích po celém světě.

Komentáře