Instagram přinesl tři nové tipy, jak mohou značky využít tzv. user-generated content (UGC), tedy obsah, který vytvoří sami uživatelé. UGC je totiž jeden z nejlepších způsobů, jak maximalizovat váš marketingový výkon na Instagramu pomocí organického obsahu.
Některé tipy, jak používat UGC, jsme vám sdíleli už před rokem. Nyní přišel Instagram s novými aktuálními doporučeními z praxe, co v rámci tohoto typu obsahu funguje.
1. Vymyslete nový hashtag
Instagram doporučuje, abyste pro svou značku nebo projekt vymysleli zbrusu nový, originální a vlastní hashtag, začali ho používat a přiměli k tomu i své sledující.
2. Ukažte jejich obsah
Oslavte svou komunitu tím, že ukážete jejich obsah ve vašem feedu a Stories. Podpoříte tak jejich aktivitu i zapojení.
3. Tvořte obsah pro ně
Vytvářejte takové příspěvky, které bude vaše publikum chtít sdílet ve svých Stories.
Více o tipech najdete ve videu Instagramu.