Víte, jak nasbírat kliky a ještě navíc originálně? Pomohou vám v tom Carousel Ads, které v rámci jedné reklamy umožňují zobrazit více obrázků a odkazů. Díky tomu máte šanci propagovat své produkty nebo služby hned několika zajímavými a poutavými způsoby. Jak na to? Inspirujte se těmi nejlepšími příklady z praxe.
Kromě toho, že se můžete kreativně vyřádit, vám správně nastavená a fungující Carousel Ad pomůže:
- snížit cost-per-acquisition o zhruba 30-50 %
- snížit cost-per-click o 20-30 %
Mrkněte proto na pár nápadů z dílny dalších firem a značek, kterými přiměly své zákazníky kliknout právě na jejich reklamu.
Trik č. 1: Představte své nejlepší produkty
Zejména e-shopy těží z toho, že se v jedné reklamě mohou pochlubit více produkty najednou. Pokud chcete, Facebook automaticky optimalizuje vaše obrázky, díky čemuž se ten nejúspěšnější, který sbírá nejvíc kliků, objeví jako první.
Trik č. 2: Ukažte přednosti produktu
Zkuste ukázat svůj produkt nebo detaily související s vaší službou z více úhlů pohledu. Čím víc informací zákazníkům dáte, tím víc důvodů budou mít kliknout.
Trik č. 3: Vytvořte delší plochu
Díky Carousel Ads můžete vytvořit jeden velký obrázek, který využívá všechen reklamní prostor. Uděláte tím ještě větší dojem a více zaujmete potenciální zákazníky. Jak na to? Abyste získali širokoúhlou reklamu, jednoduše vypněte feature, který optimalizuje vaše obrázky a odkazy.
Trik č. 4: Vyprávějte dobrý příběh
Naskládejte obrázky jeden za druhým a proveďte uživatele příběhem vaší firmy, služby nebo samotných zákazníků. Zachovat obrázky ve správném pořadí se vám podaří tak, že zamezíte jejich optimalizaci.
Trik č. 5: Prodejte benefity
Prodáváte službu? Pak ukažte výhody, které u vás zákazníci dostanou.
Trik č. 6: Popište krok za krokem
Jak to chodí ve vaší firmě? Jaký postup od vás mohou zákazníci očekávat? Proveďte je procesem vysvětleným na obrázcích. Opět se ujistěte, že nemáte zapnutou automatickou optimalizaci.
Trik č. 7: Přizpůsobte se sezóně
Pokud prodáváte produkty nebo služby pouze v určitém ročním období, jako je třeba léto nebo Vánoce, Carousel Ads vám pomohou sladit variaci obrázků se sezónními tématy.