Facebook publikoval novou sadu tipů, jak maximalizovat engagement díky správnému sdělení v reklamě i jiných formátech marketingového obsahu. Jedná se o drobné změny, které ovšem mohou mít velký dopad na to, jak uživatelé na váš obsah reagují.
Ptejte se
Pokládejte ve sdělení otázky. Ty totiž přináší vyšší míru konverze. Experimentujte s nimi a snažte se vymyslet takové, které vybízí k reakcím.
Myslete bez zvuku
Při tvorbě videoreklamy myslete na to, že většina lidí ji uvidí bez zvuku. Pokud přidáte titulky, můžete zvýšit délku sledování až o 12 %.
Vrstvěte
Používejte různé vrstvy textů, které se od sebe liší. Díky nim můžete zvýraznit klíčové sdělení nebo naopak připoutat pozornost k dodatkovému kontextu.
Ukažte brand včas
Asociace s vaší značkou musí proběhnout v prvních třech vteřinách. Díky tomu máte větší šanci, že uživatelé provedou konverzi. Ukažte svůj brand nebo prvky, které ho charakterizují, jasně a včas.
Sdělte to brzy
Podobné je to i se samotným sdělením. Testy ukazují, že reklamy, které řeknou to zásadní v prvních pěti sekundách, vykazují vyšší míru vybavení si sdělení.
Kombinujte formáty
Kampaně, které spojují dohromady různé formáty, mají až o 86 % lepší výkon. Přidejte proto do videa například statistiky, texty či jiné chytlavé prvky, které upoutají pozornost a přivedou konverze.
Myslete na rozměry
V News Feedu používejte doporučený rozměr 1:1 nebo 4:5 a zajistěte, aby CTA tlačítko bylo viditelné na obrazovce. To vám přinese větší počet přímých reakcí.
Použijte více krátkých scén
Ve Stories reklamách zkuste použít větší počet kratších sdělení. Experimentujte s minimalistickou kreativou a rychlým narativem.
Podrobnosti a další tipy najdete na blogu Facebooku.