Facebook zavedl v Power Editoru změny ve vytváření reklam. Nyní můžete vytvořit celou reklamní kampaň na jednom místě pomocí jediného souvislého formuláře. Aktualizace sjednocuje postup, který již používá Ads Manager.
Díky aktualizaci by mělo být vytváření reklam konzistentnější napříč všemi reklamními účely a typy nákupu. Sjednocený způsob v Power Editoru a Ads Manageru se bude hodit především těm, kteří pro vytváření reklam používají oba nástroje, ale ulehčí práci i těm, kdo přechází z Ads Manageru do Power Editoru. Aktualizace umožní vytvořit kampaň, ad set i reklamu najednou v rámci jediného rozhraní, nebo znovu použít již existující.
I přesto si ale Power Editor zachovává mnohé své dosavadní pokročilejší charakteristiky, s nimiž se od Ads Manageru odlišuje. Je to například možnost hromadně editovat reklamy, výběr z více Objectives (zatímco v Ads Manageru je na výběr 12 cílů kampaně, v Power Editoru jich najdete 15), možnost více znaků v reklamě (až 500), duplikační button, stahování a nahrávání změn a další, o kterých si můžete přečíst více.
A takto vypadá nový způsob vytváření kampaně.
Zatím bude záležet na vás, zda novinku využijete, anebo se raději vrátíte k původní verzi Power Editoru. Mezi verzemi totiž půjde přepínat.