Facebook chystá změnu v Business Manageru. Přímo v jeho rozhraní budou nově k nalezení Credit Line faktury. K nim budou mít přístup ti uživatelé, kteří mají oprávnění spravovat reklamní účet po finanční stránce.
Credit Line je způsob fakturace, který Facebook nabízí především velkým inzerentům s objemem utracených peněz minimálně $ 30 000 měsíčně. Tuto metodu jsme vám přiblížili ve velkém přehledu fakturací na Facebooku.
Novinka by měla zjednodušit ukládání, nahlížení a správu faktur, zlepšit cestu k jejich nalezení a v neposlední řadě posílit i jejich transparentnost.
Kdo faktury uvidí?
Do přehledu faktur v Business Manageru budete mít přístup, pokud:
- je vaše Credit Line propojená s Business Managerem
- jste oprávnění hradit faktury
- jste zodpovědní za Credit Line (tato funkcionalita bude dostupná v 3. kvartálu letošního roku)
- majitel účtu Business Manageru vám přiřadil příslušnou roli („Finance“)
- jste agentura, která pro svého klienta zajišťuje reklamní kampaně (klient bude mít faktury rovněž zpřístupněny)
Kde faktury najdete?
K přehledu faktur se dostanete přes jednoduchou navigaci. Na hlavní stránce Business Manageru pouze kliknete na sekci v menu s názvem „Billing“ a veškeré vaše Credit Line faktury budou na světě. Přehled vám přitom nabídne údaje, jako je číslo faktury, měsíc, za který byla vystavena, přesné datum vystavení a splatnosti faktury, jméno klienta a vyfakturovanou částku s potvrzením, zda byla proplacena. Fakturu si pak také můžete stáhnout pro vlastní potřeby.
Zdroj: Facebook