Po úspěchu automatického generování titulků u video reklam nyní Facebook zavádí stejnou funkcionalitu také pro organická i placená videa publikovaná na stránkách. Nahrávat titulky ve zvláštním souboru už tak nebude potřeba.
V únoru letošního roku Facebook zavedl automatické přidávání titulků k video reklamám v rozhraní Power Editoru i Ads Manageru. Že to byl krok správným směrem, dokazuje i jejich lepšící se výkon. Ukázalo se například, že u videí, která používají automatické titulky, stoupla doba sledování spotu průměrně o 12 %. V souvislosti s tím inzerenti zaznamenali i 18% nárůst míry, kdy lidé sledovali video až do konce, a o 10 % se snížila cena za 10 vteřin sledování videa.
Facebook chce nyní podobným způsobem podpořit úspěšnost ostatních typů videí, a tak zavádí možnost automatického generování titulků pro videa publikovaná na stránkách. Dříve tady bylo možné přidat titulky jen tím způsobem, že se manuálně nahrál soubor ve formátu .srt. Nyní si s vlastnoručním uploadem nebudete muset dělat starosti, protože se titulky u organických i placených videí budou rovněž generovat automaticky.
To se děje v průběhu samotného nahrávání videa a celý proces může pár minut zabrat. Správci stránek budou moci titulky ještě před zveřejněním videa zkontrolovat a případně upravit.
Tuto funkci Facebook zavádí postupně, takže zatímco někteří z vás ji už budou mít k dispozici, jiní si na ni musí chvíli počkat. Více informací o novince získáte z nápovědy Facebooku.