Facebook aktualizoval několik prvků, které jsou součástí stránek a mají marketingový užitek především pro místní firmy. Těšit se můžete na nový výběr výzev k akci, update místních událostí nebo zavedení doporučení.
Lidé na Facebooku denně vyhledávají a sdílejí informace. Ptají se přátel, hledají rady na stránkách či ve skupinách. Sociální síť proto zavádí sérii nových prvků, které vám pomohou tato propojení smysluplně využít.
Získejte doporučení
Ať už cestujete na nové místo, hledáte kadeřnictví nebo chcete tip na dobrou restauraci, nový nástroj zjednoduší získávání a shromažďování těchto informací. Jak to funguje? Pokud na Facebook přidáte příspěvek, že hledáte nějaké lokální místo či službu, dostanete možnost obrátit se na „Doporučení“ k vašemu postu. Pokud se rozhodnete nástroj využít, vaši přátelé mohou příspěvek komentovat s doporučeními a vy všechny jejich tipy uvidíte zmapované a uložené na jednom místě. Můžete také navštívit záložku s doporučeními na Facebooku a zde položit nový dotaz nebo pomoci vašim přátelům.
Objevte místní události
Facebook je také místem, kde najdete, co zajímavého se děje kolem vás. Nyní bude vyhledávání událostí ještě snazší. Facebook totiž vylepšil záložku eventů, takže můžete zachytit nejnovější aktivity, které vaši přátelé nebo pořadatelé provedli u událostí, vyhledávat doporučení založená na tom, co si oblíbili vaši přátelé, nebo eventy, které jste sledovali v minulosti.
Nové výzvy a možnosti
Facebook také chystá nové způsoby, jak lidé mohou zareagovat, pokud najdou něco, co chtějí dělat nebo kam chtějí zajít.
- Objednávka jídla – Budete si moci objednat jídlo z restaurací přímo z jejich Facebook Page. Jednoduše kliknete na možnost „Start Order“ na kterékoliv stránce, která používá službu pro platby Delivery.com nebo Slice.
- Žádost o schůzku – Pokud firma vyžaduje rezervaci schůzky či návštěvy, například lázně nebo různé salóny, bude to možné provést přes jejich stránku na Facebooku, kde uvidíte celý kalendář s termíny. Potvrzení vám přijde obratem přes Messenger.
- Nákup vstupenek – Lístky na některé filmy nebo akce si můžete přes stránky zakoupit už od letošního podzimu (pokud stránka používá službu Fandango). Nyní Facebook rozšířil spolupráci s dalšími poskytovateli, ale zatím jen v USA (Ticketmaster, Eventbrite).
Jako první přijde na řadu opět USA, ale v následujících měsících by měly přibýt i další novinky a země, které si je budou moci užít.