Jestliže jste social media marketéři, pak moc dobře víte, jak skvělé je mít detailní přehled o tom, co se na vaší Facebook stránce nebo s vaší reklamou děje. Čím větší podrobnosti totiž máte k dispozici, tím lepších výsledků může vaše kampaň dosáhnout. Facebook proto zavádí nové prvky, které nabídnou ještě více praktických údajů.
Přehledy reklam jsou už dnes značně podrobné, ale to Facebooku (a ani inzerentům) ještě nestačí. Do statistik pro reklamy proto přibydou dvě nové metriky:
- Landing Page Views – Tato metrika představuje návštěvníky, kteří navštívili vaši cílovou stránku, na kterou je přivede reklama. Zároveň vám ukáže, jak je důležité mít landing page správně optimalizovanou pro mobilní zařízení. Pokud totiž lidé na reklamu kliknou a landing page se jim nenačte, zbytečně přicházíte o příležitosti.
- Pre-Impression Activity Breakdown – Tato metrika odhalí, zda uživatelé, kteří interagují s vaší reklamou, jsou noví anebo stávající návštěvníci. Tato metrika je velmi nápomocná, zejména pokud kampaň stavíte na dynamických produktových reklamách.
Další sada aktualizací se zaměřuje na statistiku stránek a nabízí více metrik pro administrátory Facebook Pages. Nyní se v Page Insights zobrazí nejen počty Likes, ale také:
- Follows – Tedy počet stránek a lidí, kteří vás sledují. Dozvíte se například demografické údaje nebo rozdíl mezi organickými a placenými follows.
- Previews – Tedy informace o náhledech, kterých stránka dosud dosáhla. Tyto metriky se skládají z počtu lidí, kteří viděli informace o vaší stránce nad jménem stránky, aniž by na ni skutečně kliknuli.
- Recommendations – V neposlední řadě budou přehledy obsahovat také informace o doporučeních, což je počet zobrazení stránky na základě doporučení přátel či rodiny.
Pokud vás zajímají podrobnější informace, podívejte se na blog Facebooku.