Na Instagramu teď naplánujete příspěvky s předstihem. Touto dlouho očekávanou novinkou potěšila sociální síť zřejmě všechny marketéry, kteří mají správu firemního obsahu na starosti. Plánování příspěvků bude zatím dostupné pouze pro firemní profily, ale v budoucnu by se snad měli dočkat i ostatní uživatelé.
Některé funkcionality, jako jsou přehledy organického dosahu či moderování komentářů, které již firmy na Instagramu využívají, jsou tu díky Instagram Graph API. A díky tomuto nástroji plus některým partnerům, jako je Hootsuite nebo Sprout Social, teď budete moci také plánovat své příspěvky.
Novinka se týká organického obsahu, u reklam se zatím nic nemění. Podobně jako na Facebooku bude možné nastavit čas zveřejnění postů, naplánovat větší objem obsahu najednou a sdílet plánování s dalšími správci a u více účtů najednou.
Kromě toho přibudou i další praktické prvky – uvidíte například, kdo vaši stránku v příspěvcích zmínil nebo otaggoval. Nově můžete sledovat také další firemní účty.