Instagram rozšiřuje prodejní příspěvky i do České republiky

25. 4. 2018Novinky

Možnost inzerovat přes organické příspěvky na Instagramu spustila sociální síť už loni. Letos v březnu se funkcionalita dostala poprvé do několika zemí Evropy (ČR ale zatím chyběla) a nyní ji Instagram zpřístupňuje v dalších 43 zemích (a tentokrát jsme mezi nimi i my).

V těchto příspěvcích můžete jednoduše otagovat produkty, ukázat název, cenu a přivést zákazníka ke koupi. Na ukázku, jak takové posty vypadají a co všechno zobrazují, se můžete podívat tady. A protože se setkaly s ohromným ohlasem, a to ze strany firem i uživatelů, rozhodl se je Instagram pustit do dalších zemí.

Kromě České republiky můžete nově inzerovat produkty také ve Švédsku, Nizozemí, Švýcarsku, Irsku, Belgii, Rakousku, Portugalsku, Polsku, Řecku, na Kypru, v Dánsku, Rumunsku, Norsku, Maďarsku, Bulharsku, Chorvatsku, Finsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Slovinsku, Lucembursku a Jihoafrické republice.

Podívejte se do svého business účtu v aplikaci Instagramu, kde by měl nástroj již být. V sekci „Business Settings“ najdete možnost „Shopping“. Pokud funkcionalitu nevidíte, zkuste nahlédnout do nápovědy.

Nakupování je k dispozici zatím jen pro retail. Pokud chcete promovat produkty jiných značek, zatím si musíte počkat. Více zjistíte na blogu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře