Facebook zavádí novou funkcionalitu, díky které můžete zveřejněný organický příspěvek na Instagramu proměnit v reklamu. Tuto možnost nabídne Power Editor i Ads Manager.
Od té doby, co se Instagram otevřel reklamám, bylo jen otázkou času, kdy budeme moci reklamou podpořit i organické posty. Dosud to bylo možné za pomoci tlačítka „Promote“ v aplikaci, což je ekvivalent k facebookovému tlačítku „Boost“. Nyní ale Facebook pokročil dál a během několika týdnů umožní všem inzerentům na světě využít nový nástroj k přetvoření organického postu do reklamy.
Instagramovou reklamu budete moci optimalizovat na cíle brand awareness, post engagement, reach a video views. Bude k dispozici jako aukce a její správu najdete jak v Ads Manageru, tak Power Editoru. Tento typ reklamy však budete moci vytvořit zatím jen ze single video a single photo příspěvků na zdi. Carousel, Stories, značkový obsah nebo instagramové prodejní reklamy zatím podporu nezískaly.
Organický post můžete přetvořit do jedné reklamy, reklamního setu i kampaně stejně jako vytvořit podobné reklamy. Jakmile reklamu vypustíte do světa, metrika post engagement (likes, sdílení, komentáře), která z ní přijde, se objeví u originálního organického postu. Ads Manager zobrazí jen placené metriky. Analytické přehledy, které jsou k dispozici v aplikaci Instagramu, nabídnou obě varianty – organické i placené metriky. Novinka bude dostupná jen pro business profily.