Facebook ví, že Lead Ads fungují, a snaží se jimi podpořit různé segmenty podnikání. Dosud bylo možné používat pro tento typ reklamy pouze statické obrázky. Nyní je ale v oblasti automotive rozšiřuje o dynamické reklamy.
Dynamické reklamy totiž výrazně pomáhají zasáhnout správné publikum. Ke zvýšení relevance reklam zaměřených na získávání leadů nyní Facebook použije produktový katalog.
Uživatelům, kteří přemýšlejí o koupi nového vozidla, se na Facebooku zobrazí ukázky vozů a pomocí výzvy k akci je reklama přiměje dokončit vyplňování formuláře, kterým se přihlásí o testovací jízdu.
Místo toho, aby se uživatel přes reklamu dostal na webové stránky prodejce, Facebook odešle leady přímo do CRM. To zjednoduší další propojení s uživateli, kteří projevili zájem. Nový nástroj otevírá příležitosti také prodejcům ojetých vozů, které dosud brzdí skutečnost, že mají v nabídce různé automobily.
Lead Ads kombinované s dynamickou reklamou úspěšně používá například Hub City Ford v USA, kterému přinesly 154 leadů a 34 prodaných vozů. Dealerům aut to na Facebooku funguje i u nás. Přesvědčit se o tom můžete sami na případové studii Citroën, kde Lead Ads přivedly 933 leadů.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku.