Instagram zkouší nový a jednodušší způsob, jak reagovat na Stories, a to pomocí rychlých reakcí v podobě smajlíků. Tato aktualizace má za účel zapojit více diváků do příspěvků a nabídnout další možnost reakce, než jen skrze Direct Message.
Reakce jsou nyní na Stories omezené a lze odpovědět jen osobě, která příspěvek zveřejnila, případně ho sdílet. Emoji odpovědi tak představují další jednoduchý způsob, jak rychle interagovat na obsah příběhů. Uživatelé mohou zajímavě vyjádřit své pocity a zájem o obsah.
V nástroji zatím nenajdete žádný negativní či rozzlobený smajlík, jelikož Instagram chce působit pozitivnějším směrem.
Funkci odpovědí pomocí emojis od minulého měsíce vyvíjí Facebook i pro své Stories, testuje ho ovšem pouze na Instagramu ve vybraných zemích.
I když se může zdát, že se jedná o malou aktualizaci, zdání může klamat. Pokud by totiž využívání emoji jako odpovědí na Stories uživatele zaujalo, naskytl by se nový způsob sledování výkonu Stories a chování publika.
Emoji jsou přitom důležitým nástrojem i z reklamního pohledu. Pokud se správně využívají, mohou zvýšit vaše ROI.