Facebook přidává do přehledů správce reklam nový vizuální report, díky kterému lépe porozumíte, jak úspěšné je vaše video.
V Ads Manageru najdete novou záložku, která se zaměřuje na výkonnost video reklam. Pomůže vám pochopit, jak uživatelé na vaše video reagují a jak ho konzumují, díky tomu efektivněji optimalizovat jeho nastavení či obsah a kreativu a přivést lepší výsledky.
Způsoby, jak lidé sledují video a jak s ním interagují, se mění. V kartě proto uvidíte modely chování uživatelů v průběhu videa, dále klíčové metriky výkonnosti videa (zjistíte například, v jaké fázi lidé přestali video sledovat) a vizualizaci procenta zhlédnutí pro prvních 60 vteřin videa. Najdete tu také informaci, jestli si lidé video přehráli celé, anebo některé pasáže přeskakovali.
Přečtěte si podrobnosti o nové kartě nebo ji rovnou prozkoumejte. Facebook novinku zavádí postupně, proto je možné, že ji ve svém Ads Manageru objevíte až později. Nejste si jistí, jak porozumět video metrikám? Tak se mrkněte do přehledné nápovědy.