Facebook přidává několik aktualizací do Business Manageru a Ads Manageru. Chce, aby oba nástroje byly komplexnější a dokázaly rychle tvořit, spravovat a analyzovat reklamní kampaně.
Ads Manager
V první řadě Facebook upravuje rozhraní Ads Manageru. To přinese větší jednoduchost do navigačních prvků, čistší design a nový způsob managementu kampaní. K dispozici je také nová navigační záložka, která nabízí více prostoru pro správu reklam a zaměřuje se na nástroje, které poskytují lepší přehled o výkonnosti a reportingu reklam.
Mění se i tvorba kampaní. Facebook upravuje funkci kopírování a vkládání, která nabídne větší flexibilitu při vytváření reklam. Nová funkce automatického pojmenování zrychlí přizpůsobení kampaní, ad setů a názvů reklam.
Facebook plánuje také zavést intuitivnější nástroje pro tvorbu reklam a úpravu umístění. Předpokládá se, že tyto nástroje budou k dispozici všem inzerentům do příštího roku.
Business Manager
Později v tomto roce začne Facebook aktualizovat i Business Manager. Agenturám umožní rychlejší a snazší aktivaci klientských kampaní. Pokud budete mít nového klienta, Business Manager vám nabídne jednodušší způsob, jak řídit klientovy historické reportingy. Bude také jednodušší přidělovat lidem aktivity a organizovat je v rámci účtu.
Přečtěte si podrobnosti na blogu Facebooku.