Facebook uveřejnil nové statistiky týkající se služby Watch. Alespoň jednu minutu videa sleduje měsíčně více než 720 milionů uživatelů a denně 140 milionů lidí. Uživatelé, kteří sledují videa ve Watch každý den, stráví na platformě v průměru 26 minut denně.
V porovnání s celkovým počtem uživatelů Facebooku se nejedná o velká čísla, ale vzhledem k tomu, že Facebook zavedl Watch celosvětově před necelým rokem, platforma roste na popularitě.
Facebook za poslední rok připravil mnoho novinek a nadále plánuje Watch rozvíjet:
- V březnu Facebook spustil nový program financování pořadů Watch a oznámil, že připravuje mnoho nových show, ve kterých budou účinkovat hvězdy jako Will Smith, Zac Efron, Anna Kendrick nebo Jessica Biel.
- Facebook také zavedl způsob, jak najít skupiny na základě videí, které sledujete. Vedle videa se vám ukáže facebooková skupina, ke které patří, a vy se tak můžete spojit s ostatními fanoušky a o videích a obdobném obsahu diskutovat.
- Nyní Facebook testuje i novou sekci, která by zvýraznila obsah oblíbený mezi vašimi přáteli.
- Reklamní přestávky jsou k dispozici ve 40 zemích a nadále je Facebook rozšiřuje do ostatních oblastí. Nově spustil reklamní přestávky v Kanadě a přidává dalších 5 jazyků.
- Počet stránek, které využívají reklamní přestávky, se za uplynulý rok ztrojnásobil.
Facebook uvádí, že hlavní myšlenkou Watch je propojení lidí skrze sledování videí. Zde mají možnost video obsah komentovat, sdílet na profilech, ve skupinách či ve zprávách a vytvářet ankety. Právě v duchu této strategie připravuje všechny novinky.
Facebook v poslední době změnil i kritéria hodnocení videí a zavádí do Evropy Brand Collabs Manager a předplatné pro fanoušky.