Nový nástroj pro náhled takzvaných Playable Ads umožní vývojářům zkontrolovat správnou implementaci tlačítka s výzvou k akci v reklamách. Před nahráním na Facebook se tak vyhnou nechtěným chybám.
Playable Ads spustil Facebook přesně před rokem. Jedná se o reklamy, v nichž si můžete vyzkoušet inzerovanou mobilní aplikaci dřív, než si ji stáhnete. A nyní Facebook přichází s praktickou aktualizací. Playable Ads Preview je nástroj pro vývojáře a marketéry mobilních aplikací, díky kterému otestují a ověří funkčnost kampaně předtím, než ji vypustí do světa.
Nástroj zkontroluje, jestli všechny náležitosti splňují facebookové specifikace a jestli je výzva k akci naimplementovaná správně. Pokud nezjistí žádné chyby, zobrazí náhled reklam buď se zeleným zaškrtnutím, které potvrdí, že výzva k akci funguje, anebo s upozorněním, že došlo k problému.
Playable Ads slouží k propagaci mobilních aplikací a podněcují k většímu počtu instalací a většímu zájmu uživatelů. Nástroj, který ověří, zda všechno správně funguje, tak ušetří spoustu času nejen jednotlivcům, kteří mají na starost spuštění reklam na Facebooku, ale celému týmu, který se o mobilní aplikace a jejich promo stará.
O Playable Ads Preview se více dozvíte v nápovědě Facebooku.