Když chcete maximalizovat výkon kampaní na Facebooku, musíte investovat čas i úsilí a testovat různé možnosti cílení a kreativ. Díky tomu zjistíte, které reklamy jsou nejvýkonnější. Facebook vám teď díky experimentální sekci ulehčí práci.
Experimentální funkce najdete ve Správci reklam. Poskytnou vám centrální prostor pro všechny vaše testy a výsledky reklam, aby vám usnadnily sledování a měření proměnných a ve výsledku pomohly zlepšit úspěšnost kampaní.
Funkčně nepřidává sekce nic nového. Podle Facebooku ale integrace různých možností testování na jedno místo usnadní výběr správných testů pro vaše kampaně.
Experimenty kombinují několik typů testů, které byly dříve označeny jako Testování a učení a Split testing. Díky tomu můžete provádět A/B testování kampaní, měřit konverze a vytvářet brand lift na jednom místě. Efektivnější rozhraní Správce reklam zjednoduší výběr správného cílení, vytvoření testu, škálování toho, co funguje, a integrování přehledu do marketingových strategií.
Každá z možností také vysvětluje doplňující kontext, abyste lépe porozuměli tomu, co testujete. Vedle názvu testu vždy najdete šedou ikonku i s informacemi.
Většinu prvků v rámci sekce Experimenty už Facebook zpřístupnil. Podrobnosti o nástroji se dozvíte v nápovědě Facebooku.