Stories, které by nezmizely za 24 hodin? Ano, je to možné. Facebook totiž začal experimentovat s variantou, ve které by byly příběhy aktivní po celé 3 dny.
Stories na platformách Facebooku jsou populární, a proto vývojáři nespí na vavřínech a snaží se přinést uživatelům nové možnosti. Další z nich jsou příběhy s delším trváním, které Facebook v současné době testuje.
V praxi by Stories měly fungovat jednoduše. V Nastavení příběhů by si uživatel zvolil, jak dlouho se bude jeho příběh zobrazovat. Na výběr by měl ze dvou možností – 24 hodin a 3 dny.
Když se na možnost delšího trvání Stories podíváme z marketingového hlediska, na jednu stranu by třídenní příběhy mohly být pro firmy riskantní ve smyslu, že bude reklamní sdělení přístupné delší dobu a může je obtěžovat. Na druhé straně by delší Stories umožnily lépe propagovat časově omezené a speciální akce.
Pokud Facebook novinku zavede, bude se jednat o velkou změnu původního konceptu. 24hodinové Stories jsou dynamické a velmi oblíbené mezi mladšími uživateli. Třídenní příběhy by mohly zase lépe fungovat u staršího publika v prostředí Facebook Stories.
Jak moc by tato inovace ovlivnila popularitu příběhů, je ale velkou neznámou a nezbývá než čekat, jak testování Facebooku dopadne.