Shops jsou na cestě a v souvislosti s tím přidává Facebook novou možnost tvorby Custom Audiences. Ta bude založená na nákupní aktivitě uživatelů.
Sociální síť chce hrát v oblasti e-commerce významnou roli a tato novinka je jen dalším logickým krokem, jak tohoto cíle dosáhnout. Když otevřete Správce reklam a začnete tvořit vlastní okruh uživatelů, mezi zdroji Facebooku uvidíte možnost Shopping.
Po rozkliknutí budete mít na výběr tři varianty, jak vytvořit publikum pro cílení reklam:
- lidé, kteří si prohlédli vaše produkty
- lidé, kteří přidali produkty do košíku
- lidé, kteří nakoupili produkty
Novinka tak nabízí řadu způsobů, jak znovu oslovit uživatele, kteří projevili zájem o vaše produkty. U těchto lidí je až o 70 % pravděpodobnější, že provedou konverzi, pokud na ně znovu zacílíte reklamy.
Nové možnosti cílení budou k dispozici i pro Lookalike Audiences. Novinku Facebook zavádí postupně.