Možnosti tvorby Custom Audiences se rozšíří o nákupní aktivitu

6. 7. 2020Novinky

Shops jsou na cestě a v souvislosti s tím přidává Facebook novou možnost tvorby Custom Audiences. Ta bude založená na nákupní aktivitě uživatelů.

Sociální síť chce hrát v oblasti e-commerce významnou roli a tato novinka je jen dalším logickým krokem, jak tohoto cíle dosáhnout. Když otevřete Správce reklam a začnete tvořit vlastní okruh uživatelů, mezi zdroji Facebooku uvidíte možnost Shopping.

Zdroj:  Michael Vittori

Po rozkliknutí budete mít na výběr tři varianty, jak vytvořit publikum pro cílení reklam:

  • lidé, kteří si prohlédli vaše produkty
  • lidé, kteří přidali produkty do košíku
  • lidé, kteří nakoupili produkty

Novinka tak nabízí řadu způsobů, jak znovu oslovit uživatele, kteří projevili zájem o vaše produkty. U těchto lidí je až o 70 % pravděpodobnější, že provedou konverzi, pokud na ně znovu zacílíte reklamy.

Nové možnosti cílení budou k dispozici i pro Lookalike Audiences. Novinku Facebook zavádí postupně.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře