Facebook pokračuje v podpoře engagementu ve skupinách a zároveň hledá nové možnosti pro firmy. V tomto duchu naposledy představil reklamy ve feedu skupin, teď přichází se sponzorovanými partnerskými příspěvky.
Facebook rozšířil nástroj pro značkový obsah. Ten nově zahrnuje označení placeného partnerství, které se objeví u příspěvků ve Facebook skupinách.
Sponzorovaný obsah přinese na jedné straně nové možnosti správcům skupin. Ti mohou uzavřít partnerství s vybranou značkou a zpeněžit ho v souvislosti s dosahem obsahu v komunitě, kterou vybudovali. Pro firmy to na druhé straně znamená, že osloví relevantní publikum, které na ně s velkou pravděpodobností zareaguje.
Novinka je pro obě strany vítaná a hodnotná, protože více než miliarda uživatelů pravidelně interaguje s obsahem ve Facebook skupinách. Vhodné nabídky nebo propagace značky tak mohou být skvělou podporou brandu či přímých prodejů. Správci skupin si ovšem budou muset dát pozor, aby nezahltili členy sponzorovanými příspěvky a neztratili jejich důvěru.
Sponzorované partnerské příspěvky se týkají veřejných Facebook skupin s více než 1 000 členy. Vaše skupina bude muset dodržovat zásady monetizace pro partnery.