Facebook zavádí placené online události

20. 8. 2020Novinky

Facebook spustil placené události, aby pomohl firmám generovat přímý zisk během covidové krize, kdy se lidé nemohou účastnit akcí osobně. Placené online události jsou k dispozici už i v Česku.

Placené události kombinují možnosti marketingu, platby a live videa. Vytvářet je mohou stránky v rámci Facebook Live. Díky novému nástroji mohou prodávat vstupenky a oslovovat široké publikum.

Pokud máte zájem takovou událost vytvořit, klikněte v nastavení eventu na tlačítko Purchase Access. Facebook vás následně provede platebním procesem.

Výhoda je, že si sociální síť zatím nenárokuje žádný podíl na zisku a nevyžaduje ani jiné poplatky. Organizátorům událostí tak zůstane 100 % tržeb.

Zdroj: Facebook

Facebook také testuje placené události v Messenger Rooms. Ty budou zaměřené na osobní a interaktivní setkávání.

Placené online události spustil Facebook ve 20 zemích včetně České republiky. K dispozici je ovšem mají jen způsobilé stránky, které splňují určité monetizační podmínky. Podívejte se, jestli jste mezi nimi.

Podrobnosti o placených online událostech si přečtěte na blogu Facebooku. Facebook nabízí také doporučené postupy nebo návod, jak placené online akce povolit.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře