Tipy, jak zvýšit úspěšnost Stories a video reklam

27. 8. 2020Návody Novinky

Facebook zveřejnil novou sadu tipů, jak můžete zdokonalit své video reklamy a reklamy ve Stories a tím lépe dosáhnout svých marketingových cílů. Doporučení se týkají především využití pohybu, zvuků a samolepek ve značkovém obsahu.

Facebook poukazuje na nejklíčovější body:

  • Stories reklamy se zvukem přináší lepší výsledky.
  • Přidání samolepky do statických Stories reklam není efektivní.
  • Stories pořízené z mobilu překonávají reklamy nafocené ve studiu.

Aby byly vaše reklamy ve Stories úspěšné, Facebook dál doporučuje:

  • Statické reklamy, jejichž součástí je lehce pohyblivé video, dosahují o 17 % vyšší konverze než samotné statické obrázky.
  • Pohyb ve Stories přináší více přímých zpráv.
  • Pohyblivé Stories reklamy zvyšují šanci, že si uživatel přidá produkt do košíku.
  • Reklamy s hlasovým doprovodem (voiceoverem) nebo hudbou mají lepší výsledky.
  • Reklamy se značkovým obsahem, ve kterých se vysloví v průměru 10 slov, si vedou nejlépe. Nejhůře jsou na tom naopak reklamy s průměrem 115 slov.
  • Nejúspěšnější jsou reklamy, které přizpůsobují kreativu ztišenému režimu.
  • Statické reklamy ve Stories mají lepší konverzní poměr bez samolepek než s nimi.
  • Zato video reklamy používající samolepky mají lepší výkon, protože přitahují pozornost a působí nativně.
  • Pokud fotky pro Stories reklamy pořizujete mobilem, děláte dobře. Ty totiž mají větší sledovanost než studiové fotky.
  • V těchto reklamách se také vyplatí používat samolepky a různé styly písma.

Zajímá vás víc? Pusťte si video na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře