Facebook zavádí updatovaný panel s informacemi o kvalitě účtů v Business Manageru. Ten pomůže inzerentům a správcům stránek lépe sledovat reklamy a příspěvky, které Facebook pozastavil z důvodu porušení pravidel.
Aktualizovaný panel poskytne přehled o všech problémech a příčinách, které by mohly ovlivnit výkon vaší inzerce nebo jiného obsahu v rámci Facebook stránek a reklamních účtů.
Samotný seznam problémů v rámci Business Manageru není úplnou novinkou – už delší dobu je k dispozici v omezenější formě. Výčet potíží s reklamou/příspěvky si mohou správci stránek zobrazit také přímo na Facebook stránce v menu Kvalita stránky.
Co se mění v rámci Business Manageru, je ale právě fakt, že i tady získáte kompletní přehled o tom, co se děje a s jakými problémy se vaše účty potýkají.
Typicky jde o:
- porušení zásad komunity
- obsah, který jste sdíleli a který byl označen třetí stranou v rámci kontroly faktů
- porušení autorských práv
- obsah, který jste sdíleli a který byl označen jako clickbait
- porušení kvůli sdílení příliš velkého množství obsahu z jiných zdrojů
- problém s událostmi
- pracovní nabídky, které jste sdíleli a které byly označeny jako zavádějící, klamavé nebo podvodné
- obsah, který jste sdíleli a který nelze doporučit
Díky aktualizaci se tak v Business Manageru o něco snáze dozvíte o problémech, které mohou mít dopad na výkon vašich kampaní, navíc v lepším zobrazení a rozložení než dosud.