Facebook přidává několik nových funkcionalit. Mezi nimi najdete možnost plánování Stories v nástroji Business Suite, nový způsob objevování firem v kanálu příspěvků nebo nové varianty pro reklamy.
Plánování Stories
Největší a nejpraktičtější novinkou, kterou jistě ocení všichni správci stránek, je plánování Stories pro Facebook a Instagram. V aplikaci Business Suite (na desktopu i mobilu) tak budete moci vytvořit příběh a připravit ho ke zveřejnění v čase, který potřebujete. Naplánované Stories najdete standardně v kalendáři obsahu.
To je vůbec poprvé, co Facebook nabízí plánování Stories nativně. Přiblížila se k tomu pouze tato nedávná novinka. Facebook v Business Suite rovněž umožní ukládat koncepty Facebook a Instagram příspěvků a upravovat naplánované posty.
Podrobnosti si přečtete na blogu Facebooku.
Objevování firem
Facebook také testuje novou funkcionalitu pro vyhledávání podniků v kanálu příspěvků. Při prohlížení feedu uvidíte pod příspěvky zvýrazněný obsah z Facebook stránek, které souvisí s tématy jako móda, fitness, krása nebo restaurace. Odtud se budete moci prokliknout do nového feedu s obsahem firem, které odpovídají vašim zájmům.
Nové reklamy
Facebook taktéž zavádí několik nových možností pro reklamy. Těšit se můžete na:
- nový cíl Conversion Leads pro Lead Ads, který umožní optimalizovat na uživatele, kteří s největší pravděpodobností provedou konverzi, než čistě na objem (díky tomu budou tyto reklamy funkčně hodnotnější),
- možnost převést Lead Ads formuláře do šablon Messengeru a navázat tak komunikaci s potenciálními zákazníky,
- nový typ reklamy Call Ads, který umožní v reklamách zobrazit tlačítko Call Now.
Další informace o novinkách se dozvíte na blogu Facebooku.