Nová studie ukazuje, jak je na tom míra zapojení uživatelů na Instagramu. Které typy příspěvků u jak velkých profilů fungují nejlépe? Co lidé komentují nejčastěji? A který druh obsahu získává nejvíce „srdíček“? Pojďte se podívat na výsledky.
Analýzu provedly společnosti Socialinsider a Sked Social, aby získaly představu o nejnovějších kritériích engagementu na Instagramu. Zanalyzovaly více než 102 milionů firemních příspěvků, u kterých porovnávaly výkon v čase. A tady jsou klíčová zjištění:
- Celková míra zapojení na Instagramu je stejná jako v roce 2019. Nárůst byl pouze v první polovině roku 2020, který byl způsoben pandemií. Nyní se ale zdá, že se vrátila do normálu.
- Carousel příspěvky generují větší zapojení, zejména u menších účtů (do 5 tisíc sledujících).
- U středně velkých účtů mají největší míru engagementu videa.
- Carousely zaznamenávají také větší počet likes než ostatní typy obsahu.
- Krátké popisky (do 10 slov) fungují obecně lépe, i když u videopříspěvků fungují lépe delší texty (30 slov a více).
- Lidé nejčastěji komentují videopříspěvky.
Další zajímavé výsledky najdete v celém reportu nebo této infografice: