Instagram zavádí několik aktualizací, které se týkají nástrojů značkového obsahu. Umožní například označovat více značek v jednom příspěvku nebo zveřejňovat příspěvky ještě před schválením. Nové prvky tak souvisí se zvyšováním transparentnosti a zjednodušením správy požadavků i procesu schvalování.
Dvě značky v jednom postu
Instagram umožní tvůrcům označovat až dvě značky v jediném příspěvku značkového obsahu. Díky tomu se firmám i autorům rozšiřuje prostor k propagaci a objevuje další potenciál vzájemné spolupráce v rámci instagramových kampaní. Každá značka přitom bude moci vidět tu druhou dřív, než obsah půjde do světa.
Publikace před schválením
Instagram také umožní tvůrcům zveřejňovat obsah dřív, než ho jejich partner schválí, a to bez názvu značky v příspěvku. Ta se objeví teprve až po odsouhlasení. Autoři tak budou moci svobodněji publikovat obsah, aniž by museli dlouho čekat na odpověď partnerů. Právě časové prodlevy bývají kritické z pohledu správného načasování publikace, potenciálu engagementu i aktuálních trendů. Značky si pak mohou vzít ke schválení, kolik času potřebují.
Rychlejší řešení požadavků
Tvůrci budou také moci požádat o schválení příspěvků v Nastavení, což bylo doposud možné pouze v rámci procesu vytváření obsahu. Značky pak budou moci schválit či zamítnout požadavek při prohlížení obsahu nebo v nastavení.
Nové přehledy
A nakonec firmy získají větší přístup k přehledům značkového obsahu. Od 7. června budou k dispozici data týkající se videí Reels a Instagram Live. Tyto přehledy přidal Instagram do aplikace už nedávno a nyní stejné údaje poskytne i pro značkový obsah.
Proč se o značkový obsah vůbec zajímat?
Značkový obsah přináší na Instagramu zajímavé možnosti pro firmy i influencery (či jiné významné osobnosti). Dokáže totiž velice pomoci dosahu vašeho obsahu stejně jako zapojení vašich fanoušků. Nehledě na potenciál oslovení nových zákazníků. Zjistěte například, co vám může přinést spolupráce s tzv. nanoinfluencery.
Instagram bude novinky zavádět postupně v následujících týdnech. Více si přečtete v článku Instagramu nebo v nápovědě.