Facebook zavádí štítek Preferovaný obchod

1. 9. 2021Novinky

Facebook zavádí nový štítek, který uživatelům a nakupujícím poskytne jistotu, že se jedná o obchod, kterému mohou důvěřovat. Spolu s ním přidává další tipy, které vás připraví na vánoční sezónu.

Nový štítek

Nový štítek Preferovaný obchod, který se objeví u některých obchodů využívajících Facebook Shops, garantuje spolehlivost a vynikající zákaznické zkušenosti, které tu při nákupu uživatelé získají. Jedná se o podobné hodnocení, jako je například na eBay nebo Heuréce.

Kromě toho představuje štítek i jakési zvýraznění, které přitáhne větší pozornost uživatelů, a tím přispěje k většímu zájmu o vaše produkty.

Podobný štítek zavedl Facebook v roce 2015 pro stránky, které rychle odpovídají na příchozí zprávy.

Zdroj: Facebook

Novinku Facebook aktuálně testuje a brzy poskytne další informace, kdy ji můžeme očekávat globálně.

Vánoční tipy

A abyste se mohli na nadcházející vánoční sezónu pořádně připravit, zveřejnila sociální síť další nové tipy pro ty, kdo využívají Facebook a Instagram Shops. V nich radí například následující:

  • Ujistěte se, aby vaše katalogová data byla aktuální a úplná.
  • Použijte jeden katalog pro reklamy i obchody.
  • Použijte několik vizuálů, které přitáhnou pozornost.
  • Přidejte do příspěvků prodejní tagy.
  • Vytvořte vlastní kolekce s vánoční tematikou.
  • Ukažte, co fanoušci na vaší značce milují.
Zdroj: Facebook

Podrobnosti a další tipy najdete v článku Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře