Facebook zavádí nový štítek, který uživatelům a nakupujícím poskytne jistotu, že se jedná o obchod, kterému mohou důvěřovat. Spolu s ním přidává další tipy, které vás připraví na vánoční sezónu.
Nový štítek
Nový štítek Preferovaný obchod, který se objeví u některých obchodů využívajících Facebook Shops, garantuje spolehlivost a vynikající zákaznické zkušenosti, které tu při nákupu uživatelé získají. Jedná se o podobné hodnocení, jako je například na eBay nebo Heuréce.
Kromě toho představuje štítek i jakési zvýraznění, které přitáhne větší pozornost uživatelů, a tím přispěje k většímu zájmu o vaše produkty.
Podobný štítek zavedl Facebook v roce 2015 pro stránky, které rychle odpovídají na příchozí zprávy.
Novinku Facebook aktuálně testuje a brzy poskytne další informace, kdy ji můžeme očekávat globálně.
Vánoční tipy
A abyste se mohli na nadcházející vánoční sezónu pořádně připravit, zveřejnila sociální síť další nové tipy pro ty, kdo využívají Facebook a Instagram Shops. V nich radí například následující:
- Ujistěte se, aby vaše katalogová data byla aktuální a úplná.
- Použijte jeden katalog pro reklamy i obchody.
- Použijte několik vizuálů, které přitáhnou pozornost.
- Přidejte do příspěvků prodejní tagy.
- Vytvořte vlastní kolekce s vánoční tematikou.
- Ukažte, co fanoušci na vaší značce milují.
Podrobnosti a další tipy najdete v článku Facebooku.