Facebook publikoval novou příručku, která inzerentům nabízí řadu užitečných rad a tipů, jak testovat a optimalizovat kreativu reklam, a zlepšit tak odezvu na základě specifických parametrů. Najdete tu také řadu šablon, příkladů a vysvětlení.
Nový průvodce s názvem Creative Prototyping se na 29 stránkách zaměřuje na herní inzerenty, ale veškeré informace jsou stejně tak hodnotné pro inzerenty z ostatních oborů a forem kampaní.
První část průvodce se týká testování kreativních aspektů a toho, jak díky nim získat výsledky co do výkonnosti kampaně. Pokud například porozumíte, jaký vliv má délka videa na výkon, pochopíte, jak tuto skutečnost aplikovat i na další vaše kampaně.
Facebook například ukazuje šablonu pro testování kreativy reklam a krok za krokem vysvětluje každý parametr, který obsahuje, a jak ho v praxi použít.
Facebook také nabízí různé diagramy a příklady, které pro inspiraci a pochopení ihned aplikuje do praxe.
Ke každému bodu si můžete přečíst i různé případové studie. Facebook zároveň podrobně popisuje principy designu a kritéria testování reklam, díky kterým můžete maximalizovat výkon vašich kampaní.
Na konci příručky najdete několik pracovních listů a šablon, které vám díky uvedeným zásadám a konceptům pomohou zmapovat vaše kampaně.
Pokud vás zajímá víc, podívejte se na celého průvodce.