Facebook začne přivádět část publika z reklam do Shops

13. 9. 2021Novinky

Facebook dá inzerentům novou možnost, jak zvýšit výkon jejich prodejního úsilí na sociálních sítích. Nově nasměruje zhruba 10 % trafficu generovaného z konverzních reklam do jejich obchodů na Facebooku a Instagramu.

Facebook začal vybízet některé inzerenty, kteří provozují obchod (Shops) i na Facebooku a/nebo Instagramu, aby nasměrovali část svých „reakcí“ na kampaň právě do svého obchodu zde, namísto aby je zavedli do svého e-shopu mimo platformu.

Díky tomu Facebook získá více dat, které mu pomohou optimalizovat proces směrování návštěvnosti. Tím pak bude moci přivést do Shops více lidí, kteří tu s největší pravděpodobností provedou konverzi. Zároveň sám pokryje odhadované náklady na zobrazení. Což by pro některé značky či kampaně mohla být významná částka.

Zdroj: Tony Christensen

Novinka může také výborně posloužit vašim budoucím reklamním aktivitám. Pokud je například Facebook schopen z dat určit, kteří lidé ve vašem publiku pravděpodobněji provedou konverzi v Shops, aniž by je přivedl na primární web, pak by tento přehled mohl použít k cílení budoucích kampaní a nasměrovat to správné publikum na správné místo nákupu. Zároveň se tu otevírá nový prostor, jak pracovat s daty v souvislosti s omezením IDFA.

Pokud tedy na Facebooku a/nebo Instagramu provozujete obchod, doporučujeme tuto novinku otestovat. A pokud Shops ještě nepoužíváte a chtěli byste, nastudujte si je v kurzu přímo od Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře