Facebook dá inzerentům novou možnost, jak zvýšit výkon jejich prodejního úsilí na sociálních sítích. Nově nasměruje zhruba 10 % trafficu generovaného z konverzních reklam do jejich obchodů na Facebooku a Instagramu.
Facebook začal vybízet některé inzerenty, kteří provozují obchod (Shops) i na Facebooku a/nebo Instagramu, aby nasměrovali část svých „reakcí“ na kampaň právě do svého obchodu zde, namísto aby je zavedli do svého e-shopu mimo platformu.
Díky tomu Facebook získá více dat, které mu pomohou optimalizovat proces směrování návštěvnosti. Tím pak bude moci přivést do Shops více lidí, kteří tu s největší pravděpodobností provedou konverzi. Zároveň sám pokryje odhadované náklady na zobrazení. Což by pro některé značky či kampaně mohla být významná částka.
Novinka může také výborně posloužit vašim budoucím reklamním aktivitám. Pokud je například Facebook schopen z dat určit, kteří lidé ve vašem publiku pravděpodobněji provedou konverzi v Shops, aniž by je přivedl na primární web, pak by tento přehled mohl použít k cílení budoucích kampaní a nasměrovat to správné publikum na správné místo nákupu. Zároveň se tu otevírá nový prostor, jak pracovat s daty v souvislosti s omezením IDFA.
Pokud tedy na Facebooku a/nebo Instagramu provozujete obchod, doporučujeme tuto novinku otestovat. A pokud Shops ještě nepoužíváte a chtěli byste, nastudujte si je v kurzu přímo od Facebooku.