Instagram přidá další nástroje pro značkový obsah

27. 10. 2021Novinky

Instagram testuje nové možnosti pro partnerství tvůrců a značek. Nově ukáže nabídky spolupráce prostřednictvím zpráv, nabídne novou digitální výlohu a zavede reklamy značkového obsahu do Reels.

Nové zprávy o spolupráci

Jako první experimentuje Instagram s novou složkou doručených zpráv v rámci Instagram Direct, která se bude věnovat právě značkovému obsahu. Jedná se o vyhrazený prostor, kde můžete sledovat možnosti spolupráce a jednoduše se spojit s tvůrcem, který spolupráci hledá, nebo s firmou, která ji nabízí.

Novou sekci Partnerské zprávy najdete vedle složek Primární, Obecné a Žádosti.

Zdroj: Instagram

Tyto zprávy Instagram vyfiltruje z platformy Brand Collabs Manager nebo prostřednictvím nové možnosti vyhledávání značek, která usnadní spojení s tvůrci, kteří buď profil značky už sledují, nebo výslovně označili, že jsou otevřeni spolupráci s ní.

Zdroj: Instagram

Výloha pro tvůrce

Instagram také testuje novou digitální výlohu pro tvůrce, kteří se účastní jeho partnerského programu. Díky tomu mohou autoři propagovat sponzorované produkty svému publiku.

Tvůrci si tak v podstatě mohou vytvářet vlastní obchody s produkty, které podporují, což značkám poskytne další prostor pro zviditelnění a tvůrcům novou příležitost pro monetizaci.

Zdroj: Instagram

Reklamy v Reels

A nakonec Instagram spouští nové reklamy na značkový obsah (Branded Content Ads) v Reels, což je další krok ke zpeněžení krátkých videí.

Značkový obsah přinesl Instagram do Reels začátkem letošního roku a nyní na něj navazuje. Reklamy vypadají velmi podobně jako tagy značkového obsahu, lišit se budou pouze v označení – namísto Placeného partnerství uvidíte nápis Sponzorováno.

Zdroj: Instagram

Díky tomu získají značky větší šanci prosadit se v rámci Reels, protože se ukázalo, že spolupráce s tvůrci je jediný skutečný způsob, jak to udělat. Tradiční reklamy tu totiž uživatelé považují za rušivé a nedokáží vyvolat takovou míru odezvy.

Podrobnosti o novinkách se dočtete na blogu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře