Tvůrci obsahu jsou pro Facebook velice důležití. Proto aktualizuje svůj nástroj Předplatné, aby si mohli vydělávat více peněz. Zavádí taktéž novinky v bonusovém programu, zobrazí rozpis příjmů a umožní také stahování e-mailových adres odběratelů.
Facebook (Meta) není stále spokojený, že společnost Apple si od tvůrců bere 30% podíl z Předplatného pro fanoušky i z jakéhokoliv jiného nákupu v aplikaci. Proto hledá způsoby, jak autory obsahu bránit. A nyní přichází s novými možnostmi, jak dostat zaplacenou plnou částku.
Hlavní novinkou v Předplatném je nový proces přesměrování, který pomůže přenést potenciální odběratele obsahu k registraci mimo aplikaci Facebook, díky čemuž nevznikne Applu nárok na podíl.
V Creator Studiu tak najdete nový personalizovaný propagační odkaz, který můžete sdílet prostřednictvím e-mailu nebo příspěvků, a přesměrovat tak odběratele mimo platformu na web, kde mohou dokončit nákup předplatného pomocí služby Facebook Pay. Když si lidé na webu nebo v mobilu zakoupí Předplatné z této stránky, budete si moci ponechat 100% vydělaných peněz bez daně.
Facebook také zavádí nový bonusový program pro schválené tvůrce, v rámci něhož bude od teď až do konce roku přidělovat platby v rozmezí 5 až 20 dolarů za každého nově zaregistrovaného odběratele.
V průběhu programu tak můžete získat bonus až 10 000 dolarů. Program je určený pouze pro pozvané na všech 27 trzích, kde je funkce Předplatného pro tvůrce dostupná. Facebook však věří, že tento program v příštích měsících rozšíří, aby pomohl více tvůrcům vybudovat na Facebooku udržitelné podnikání.
Pokud máte zájem, zaregistrujte se zde.
Facebook také přidává do Creator Studia několik nových užitečných nástrojů, včetně nového rozpisu odhadovaných příjmů, který vám pomůže přesně pochopit, jak vyděláváte peníze od svých fanoušků.
Facebook navíc poskytne nový způsob, jak stahovat e-mailové adresy vašich odběratelů. To je přímá cesta k většímu zapojení publika a maximalizaci vašeho úsilí při budování komunity na Facebooku i mimo něj.
Facebook také přidává několik nových typů odznaků pro účastníky v živých přenosech.
V živých přenosech rozliší Facebook odznaky podle toho, jak dlouho je daná osoba předplatitelem. Při výročích jejich předplatného pak komentáře předplatitelů zvýrazní speciálními barvami a animací, aby vynikly z davu.
Speciální odznaky vám poskytnou jednoduchý způsob, jak projevit dodatečnou podporu těm, kteří jsou platícími příznivci. Díky tomu vzájemné vazby ještě více upevníte a přimějete tyto diváky, aby se k vám vraceli.
Podrobnosti o novinkách se dozvíte na blogu Facebooku.