Jsou Instagram Stories součástí vaší marketingové strategie na vánoční sezónu? Pak se inspirujte 8 tipy, které připravil přímo Instagram. Dozvíte se, jak pomocí příběhů zvýšit zapojení uživatelů a co nejlépe prezentovat vaše produkty.
Co tedy Instagram radí?
- Buďte autentičtí a ukazujte real-time momenty vašeho dne.
- Vyprávějte příběh vaší firmy. Sdílejte, jak jste začínali, jaká je vaše mise nebo další zajímavé detaily, díky kterým prohloubíte vztah s vaším publikem.
- Přizpůsobte formát Stories na celou obrazovku.
- Vytvořte průvodce a vzdělávejte lidi ve vašem oboru. Zajímá je to.
- Využívejte reference zákazníků. Požádejte je, aby ohodnotili vaše produkty, a poté je sdílejte v příbězích.
- Přidávejte do Stories text, abyste vyzvali sledující k akci.
- Používejte interaktivní samolepky. Dokáží totiž zaujmout publikum a vy se navíc dozvíte více o jejich zájmech.
- Experimentujte s různými kreativními nástroji, ať víte, co s publikem rezonuje nejvíce.
Podrobnosti se dozvíte v příspěvku Instagramu.