Facebook aktualizuje požadavky, které se vztahují na inzerenty z oblasti ecommerce. Pokud chcete prodávat zboží či služby prostřednictvím Facebook a Instagram Shops, skrze Facebook stránky, Instagram profily anebo přes Facebook Marketplace, doporučujeme zjistit, co je nového, abyste se vyhnuli porušení pravidel.
Facebook zavádí nové zásady na ochranu nakupujících a různé požadavky na ty, kteří chtějí prodávat. V kostce to shrnuje zde:
A zde je výběr nejdůležitějších předpisů:
- Všichni inzerenti musí dodržovat obchodní pravidla Facebooku, která popisují požadavky a povinnosti pro obchodování na Facebooku, WhatsAppu a Instagramu.
- Kromě toho musí ti, kteří chtějí inzerovat na platformách Facebooku, dodržovat komerční smluvní podmínky, které se týkají obchodních práv, shromažďování údajů a dodržování místních zákonů.
- Prodejci musí také souhlasit s obchodní smlouvou Facebooku, která se týká bezpečnosti produktů, daňových povinností, plateb a podobně.
- Facebook má také specifické zásady a předpisy týkající se typů reklam, které povolí, a produktů nezpůsobilých k propagaci. Tyto zásady se týkají také zneužití údajů pro cílení reklamy a transparentnosti.
- Zásady pro stránky, skupiny a události se zase týkají způsobu používání aplikací, přičemž obsahují předpisy týkající se vydávání se za druhou osobu, propagace (včetně soutěží) a reprezentace.
- A nakonec musí všichni uživatelé dodržovat zásady komunity Facebooku a zásady komunity Instagramu, které se týkají obecného chování při používání platforem a toho, co je a není v jednotlivých aplikacích povoleno.
Všechny tyto požadavky Facebook nedávno aktualizoval. Tento měsíc plánuje ještě Facebook odstranit řadu podrobných možností cílení reklamy, které se týkají potenciálně problematických otázek a situací, což bude mít dopad na některé z těchto předpisů.
Tyto zásady je tak dobré průběžně sledovat a kontrolovat, jestli je vaše firma stále splňuje. I vzhledem k tomu, že Facebook bude v roce 2022 oblast ecommerce ještě více prosazovat.
Podrobnosti najdete na blogu Facebooku.