Instagram dál rozšiřuje nabídku ecommerce nástrojů. Nyní umožní, aby všichni uživatelé mohli označovat produkty ve svých příspěvcích ve feedu.
Původně byl nástroj k dispozici pouze schváleným tvůrcům. Nyní však Instagram dává možnost uvádět v příspěvcích přímé odkazy na produkty a značky všem uživatelům na platformě.
Lidé přicházejí na Instagram, aby sdíleli a objevovali nové trendy a inspiraci. Označování výrobků tak může výrazně podpořit jejich oblíbené podniky, a to zcela zdarma. Stále více lidí si totiž zvykne označovat produkty, které se jim líbí.
Novinka jde také ruku v ruce se zaměřením Instagramu na ecommerce a rozvíjející se chování spotřebitelů v aplikaci.
Pokud někdo označí váš produkt, dostanete oznámení. Zároveň si budete moci veškerý označený obsah zobrazit na svém profilu.
To se hodí i v případě, že by někdo označil váš produkt v souvislosti s negativním nebo nevhodným obsahem. Vy si budete moci určit a kontrolovat, kdo může vaše produkty označovat. Zároveň budete moci tagy z příspěvků odstraňovat.
Instagram novinku zavádí v USA, brzy však přibudou další země.