Facebook mění názvy svých nástrojů pro automatizaci reklam, aby jasněji vymezil jejich účel a pomohl inzerentům dosáhnout lepších výsledků. Nyní jsou sloučeny do nového portfolia s názvem Meta Advantage.
Pod tento název dělí Facebook nástroje do dvou produktových řad:
- Funkce označené jako Advantage umožňují vylepšit konkrétní aspekt manuálního nastavení kampaně, například vybrané možnosti podrobného cílení v rámci cílového publika.
- Funkce označené jako Advantage+ umožní automatizovat celý tok kampaně od začátku do konce nebo celý základní krok vašeho manuálního nastavení, jako je umístění nebo kreativa.
Z funkčního hlediska změna názvu zatím nepřináší nic nového, ačkoliv Facebook naznačil, že v budoucnu chystá aktualizace.
V rámci skupiny Meta Advantage budete mít k dispozici:
- Advantage Lookalikes a Advantage Detailed Targeting – v současnosti se jedná o nástroje Lookalike Expansion a Detailed Targeting Expansion, které vám umožňují rozšířit dosah na základě podobných znaků publika.
- Advantage Lookalikes – podobně jako Lookalike Expansion umožní systém Facebooku oslovit širší skupinu lidí, než jsou ti, kteří jsou definováni ve vašem původním Lookalike publiku.
- Advantage Detailed Targeting – tento proces využívá vaše preference cílení jako vodítko pro vyhledávání dalších publik.
V podstatě se jedná o základní nástroje pro automatizaci cílení, které jsou již k dispozici v různých podobách.
Skupina nástrojů Meta Advantage+ je pak určena pro pokročilejší účely:
- Advantage+ App Campaigns – tato možnost, v současné době známá jako Automated App Ads, má za cíl zjednodušit vytváření kampaní pro instalaci aplikací a zvýšit jejich výkonnost pomocí poznatků získaných v reálném čase, které umožňují upravit reklamy v rámci publika, umístění a kreativy.
- Advantage+ Placements – tato možnost, kterou teď znáte jako Automatic Placements, má za cíl najít nejefektivnější umístění pro danou reklamu a poskytnout další možnosti, jak maximalizovat výkon.
- Advantage+ Creative – tato možnost, nyní známá jako Dynamic Experiences, poskytuje automatické optimalizace kreativy, které pomáhají zlepšit výkonnost reklamy.
- Advantage+ Shopping Campaigns (Nákupní kampaně) – tato možnost se objeví brzy a je určena k optimalizaci výkonu online prodejních kampaní pomocí proměnných včetně kreativy, cílení, umístění a rozpočtu. Advantage+ Shopping Campaigns jsou momentálně ve fázi beta testování a očekává se, že je Facebook zavede globálně do konce roku.
Cílem těchto změn je, že díky oddělení jednotlivých prvků vám bude jasnější, co která možnost nabízí a co se vztahuje k vašim aktivitám, abyste mohli maximalizovat své kampaně.
Facebook aktualizaci již zavádí a postupně ji budou mít k dispozici všichni inzerenti. Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku.