Meta zavádí nový typ reklam, který značkám umožní spolupracovat s místními retailovými partnery, kteří prodávají jejich produkty. Takzvané Collaborative Ads pomohou maximalizovat přímou odezvu na reklamy na Facebooku a Instagramu.
Nové reklamy fungují tak, že umožňují značkám propagovat jejich produkty, přičemž následný prodejní proces je přesměrován na partnera v místním regionu spotřebitelů.
Reklamy nabídnou tlačítko Shop Now, které zákazníky odkáže na společnost, jež je schopna doručit zboží v místě, kde se nacházejí.
Pro spuštění Collaborative Ads musí firmy nejprve najít v daném regionu podnik, který prodává jejich výrobky. To lze provést prostřednictvím adresáře prodejců nebo prostřednictvím kontaktování obchodního týmu Mety.
Aby bylo možné reklamy spustit, maloobchodní partner musí s danou firmou sdílet segment katalogu. Poté je nezbytné přijmout podmínky, které se vám zobrazí v oznámení ve vašem účtu.
K těmto reklamám je dále potřeba mít založený reklamní účet Collaborative Ads. Pokud ho nemáte, vytvoříte si nový, který budete používat pouze pro Collaborative Ads. Pokud používáte jiný reklamní účet než Collaborative Ads, můžete ho buď převést, anebo přejít na stávající účet Collaborative Ads, který je určen pro partnery z řad prodejců.
Collaborative Ads podporují cíle v oblasti povědomí o značce, návštěvnosti a prodeje. V reklamách se pak zobrazují pouze produkty, které jsou skladem, a to s aktuálními cenami.
Novinka by mohla být zajímavá pro firmy, které chtějí zvýšit přímý prodej a podpořit své retailové partnery. Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety.