Přichází čas na plánování kampaní pro vánoční nákupní sezónu. Meta proto přichází s tipy pro reklamy a marketing na Facebooku a Instagramu, kde každoročně hledá inspiraci velké množství uživatelů. A začneme s doporučením pro Instagram.
Instagram připravil novou sérii návodů, jak můžete využívat různé funkcionality a nástroje aplikace, abyste z vašich vánočních kampaní získali maximum. Praktické návody vám poradí, jak můžete dosáhnout stanovených obchodních cílů.
Doporučuje například, jak nastavit obchod tak, aby byl úspěšný, jak vytvářet efektivní videoreklamy Reels a jak budovat spojení s novými komunitami prostřednictvím partnerství s tvůrci.
Tři příručky poskytují přehled klíčových úvah ohledně každého prvku. Všechny jsou shrnuty do stručných průvodců.
První z nich, která se věnuje nakupování na platformě pomocí Instagram Shops, stáhnete zde.
V dalším průvodci najdete několik dobrých informací včetně toho, jak využít Reels, nejrychleji rostoucí typ obsahu na Instagramu. Tuto příručku stáhnete zde.
Průvodce spoluprací s tvůrci pak popisuje důležité aspekty při výběru správných tvůrců, se kterými chcete spolupracovat. Tuto příručku najdete zde.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Instagramu.