Meta považuje Reels za „budoucnost videa“ na svých platformách. Reels sleduje stále více lidí a také přibývá těch, kteří krátké videoklipy tvoří. Meta chce těmto tvůrcům nabídnout větší podíl na příjmech, aby si je udržela a zároveň je motivovala. V souvislosti s tím představila nové možnosti reklamy ve Facebook Reels, které k tomuto cíli povedou.
První novinkou, která se právě testuje, jsou takzvané post-loop ads, což jsou 4-10sekundové videoreklamy, které se přehrají po skončení videa.
Některé Facebook Reels už nyní zobrazují oznámení o tom, že se reklama brzy přehraje. Po skončení reklamy původní video pokračuje a znovu se přehraje.
Meta ve Facebook Reels dále testuje nové obrázkové carousel reklamy. Jedná se o reklamy, kterými lze horizontálně scrollovat a které mohou obsahovat až 10 obrázků. Tyto reklamy se zobrazí ve spodní části obsahu Facebook Reels a budou přímo navázány na výkon jednotlivých videí.
Meta taktéž poskytne inzerentům přístup k dalším možnostem hudby pro jejich videoreklamy. Do hudební knihovny přibyly nové kvalitní skladby, které mohou přidávat do carousel ads v Reels.
Nejedná se sice o komerční skladby, ovšem i tak vašim videím dodají zajímavý instrumentální podkres. Hudbu si buď můžete vybrat sami, anebo nechat Facebook, aby automaticky vybral nejlepší skladbu pro reklamu na základě jejího obsahu.
Podrobnosti o novinkách najdete na blogu Mety.