Jak zlepšit výkon vašich videoreklam?

15. 12. 2022Novinky

Meta sdílí nové tipy, jak maximalizovat úspěšnost vašich videoreklam. Ve spolupráci se společností Analytic Partners analyzovala více než 500 reklam ve více než 70 kampaních a nyní přináší informace, které vám pomohou zlepšit váš videomarketing na Facebooku a Instagramu.

Meta vydala 12stránkovou zprávu, kde se můžete dočíst o klíčových osvědčených postupech, strategiích a tipech. Co se například dozvíte?

  • Návratnost investice (ROI) do videoreklam je více než 5x vyšší, pokud v reklamě použijete logo značky, a nejvyšší, pokud zobrazíte logo během prvních dvou sekund.

To je ještě důležitější u krátkých videoklipů. V tomto směru samozřejmě vždy existují určité odchylky v závislosti na zvoleném formátu, ale obecně vzato – viditelný branding je u videí stěžejní. Stejně jako ukázka produktu.

  • Výzkum prokázal, že ROI je 2,3x vyšší, když se produkt objeví v reklamě během prvních dvou sekund.
  • ROI byla také o 36 % vyšší než v případě, kdy byl produkt snadno viditelný, ale nebyl hlavním cílem pozornosti.

Produkt, který inzerujete, tedy musí být zobrazený a měl by být přítomný ve většině videoreklam. Opět zde bude hrát roli formát prezentace, ale viditelnost značky a produkty jsou zkrátka klíčové.

  • Z výzkumu také vyplývá, že při umístění vašich produktů do lifestylových situací, jako jsou sportovní události nebo oslavy, se ROI zvýšila o 26 %.
Zdroj: Meta

Spotřebitelé totiž chtějí vidět praktickou hodnotu vašeho produktu v každodenním životě, což základní propagační akce nedokáží.

  • Data také ukazují, že kampaně optimalizované pro mobilní zařízení přinášejí 1,9x vyšší ROI než reklamy, které optimalizované nejsou.
  • Lépe si vedou také reklamy, které vytvoříte pro sledování s vypnutým zvukem – tyto reklamy hlásí 4,8x lepší výsledek než reklamy, které tímto způsobem vytvořeny nejsou.
Zdroj: Meta
  • Z průzkumu dále vyplývá, že pokud povolíte další umístění videoreklamy (tj. Facebook feed, Instagram Stories, in-stream a Reels), oslovíte více lidí, přičemž kampaně, které zahrnují více než 8 umístění, jsou 3x účinnější než ty s 1-3 umístěními.

Z údajů také vyplývá, že dalším důležitým prvkem je frekvence zobrazení reklamy.

  • ROI je nejvyšší, pokud má kampaň průměrnou týdenní frekvenci mezi 1 a 1,5 – například šestitýdenní kampaň, která měla frekvenci mezi 6 a 9. Průměrná týdenní frekvence 1 dosahuje ROI o 22 % vyšší než kampaň s frekvencí mezi 0,5 a 1.
Zdroj: Meta

Zpráva obsahuje další zajímavé tipy, které můžete při plánování kampaní zvážit. Doporučujeme se na ně podívat. Celou publikaci najdete zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře