Meta poskytne více nástrojů, které zajistí bezpečnost značek při umisťování reklam. Nově spouští novou sadu filtrů pro Facebook a Instagram, díky kterým se vyhnete nechtěnému spojení s potenciálně urážlivým nebo jinak nežádoucím obsahem.
Meta umožní zvolit nastavení, které se vztahuje k požadované úrovni bezpečnosti umístění reklam:
- Rozšířený inventář – Výchozí nastavení reklam bude Meta zobrazovat vedle obsahu, který dodržuje zásady komunity a zároveň splňuje kritéria způsobilosti pro monetizaci. Tyto požadavky zajišťují, že se reklamy nezobrazují vedle vysoce urážlivého nebo škodlivého obsahu.
- Mírný inventář – Další úroveň omezení vyloučí umístění reklam vedle obsahu, který lze považovat za rizikový (v souladu s GARM). To může zahrnovat obsah, který zobrazuje nenásilné trestné činy, některé hrubé výrazy a mírně sugestivní témata.
- Omezený inventář – Tato úroveň představuje nejomezenější možnost placementu, která zajistí, že se vaše reklamy nebudou zobrazovat vedle obsahu, který je považován za vysoce nebo středně rizikový.
K tomu bude Meta využívat řadu klasifikátorů obsahu a pokročilých nástrojů umělé inteligence, které budou na Facebooku a Instagramu skenovat obsah v textové i vizuální podobě.
V souvislosti s tím přichází Meta s ještě jednou novinkou. V současnosti vytváří nový proces na bázi umělé inteligence, který dokáže informovat o kontextu, v němž se reklamy zobrazují ve Facebook feedu. Tento systém vyhodnocuje video, obraz, text a zvuk a označuje obsah na základě standardů GARM. Díky tomu budete moci měřit, ověřovat a chápat vhodnost obsahu v blízkosti vašich reklam.
Obě novinky budou k dispozici všem inzerentům v angličtině a brzy přibudou i další možnosti. Meta je začne testovat také v rámci dalších placementů, včetně Reels, Stories a video feedů.
Více informací se dozvíte na blogu Mety.