Meta přidala do Knihovny reklam nový praktický nástroj, který umožní sledovat kampaně s brandovým obsahem. Díky tomu získáte lepší přehled o tom, jak konkurence spolupracuje s influencery a tvůrci na Facebooku a Instagramu.
Nový prvek je přístupný z titulní stránky Knihovny reklam. Z něj se dostanete ke speciálnímu vyhledávacímu nástroji, který vám umožní prozkoumat kampaně, v nichž byly použity tagy brandového obsahu.
V novém vyhledávači můžete zadat platformu, kterou chcete prohledat (Facebook nebo Instagram), rozsah dat (v současné době je k dispozici pouze posledních 7 dní) a poté vyhledat libovolného tvůrce podle jeho uživatelského jména.
Z výsledků, jež vám nový nástroj nabídne, pak získáte přehled o všech kampaních, kterých se daný influencer účastní. Co však může být ještě přínosnější, je to, že můžete vyhledávat také podle firem a zobrazit si všechny kampaně, které jednotlivým firmám na Facebooku a Instagramu běží.
Kromě data zveřejnění, jména tvůrce, partnera značka a typu obsahu si můžete prohlédnout i aktuální příspěvek, který se dané kampaně týká. Díky tomu uvidíte, jak značky nebo tvůrci s různými partnery spolupracují.
Nový nástroj by tak mohl být velmi cenným zdrojem informací stejně jako inspirací, jak efektivněji přistupovat k influencer marketingu.
Za pozornost stojí i další novinka z poslední doby, která se týká Knihovny reklam. Ta totiž nabízí i novou možnost archivovat a zobrazovat všechny reklamy cílené na uživatele z EU, což může být pro správu vašich reklamních kampaní také velice užitečné.