Meta zveřejnila novou zprávu, která se zabývá klíčovými změnami ve spotřebitelském chování uživatelů. Doporučuje přitom firmám, aby je zohlednily ve svých marketingových aktivitách.
Výzkum, který Meta provedla ve spolupráci se společnostmi Kantar a Nielsen, přináší poznatky o ekonomických a behaviorálních změnách, jež jsou univerzálně platné pro celý svět.
Firmy dnes podle výzkumu čelí nové realitě – nejistému makroekonomickému prostředí, rostoucímu tlaku na ziskovost, efektivitu a obchodní výsledky a měnícím se návykům v oblasti konzumace médií.
V důsledku těchto změn přicházejí marketéři na to, že jejich osvědčené marketingové mixy již nefungují tak dobře jako dříve a že větší ovoce jim přinášejí digitální platformy (vyšší efektivita i návratnost výdajů na reklamu).
Nová 22stránková zpráva proto nabízí řadu tipů a doporučení podložených výzkumem, proč vám může rozšíření digitálních marketingových aktivit pomoci zvýšit počet zákazníků.
Nejprve Meta nabízí zajímavý přehled vyvíjejícího se procesu vyhledávání a konzumace na internetu.
Hlavními pilíři tohoto nového posunu jsou ekonomika tvůrců, vzestup krátkých videí, propojení se zákazníky v komunikačních aplikacích a umělá inteligence.
Pozn.: V diagramu vidíte také zmínku o projektu krypto plateb Novi, který spadá pod Metu a provozuje ho interní skupina F2. Projekt, který se zaměřuje na in-stream platby, se potýkal s hromadou překážek a dosud stál spíš na okraji zájmu. Nicméně Meta s ním ve svých plánech zjevně počítá dál.
Ve zbytku průvodce pak Meta vysvětluje každý z těchto čtyř prvků. Uvádí také zajímavé statistiky o spotřebních zvyklostech uživatelů.
Nechybí ani informace o dopadu různých reklamních formátů a jejich využití.
Výzkum například zjistil, že Meta je v průměru 3,2krát nákladově efektivnější, co se týče dosahu, než televize. Přestože na ni připadá nejnižší průměrný podíl výdajů (6 %), přispěla Meta k druhému nejvyššímu dosahu (44 %) po televizi.
Příručka dále obsahuje několik tipů, jak postupovat u každého prvku a jak ho začlenit do marketingu.
Celkově jde o užitečný přehled s několika zajímavými statistikami, který vás přiměje přemýšlet o změnách ve spotřebitelském chování a o tom, jak se jim můžete přizpůsobit.
Celou zprávu najdete zde.