Instagram testuje nové reklamy ve Stories

17. 6. 2024Novinky

Meta experimentuje s dalším novým reklamním formátem na Instagramu. Nové reklamy „vyskočí“ ve Stories a zavedou uživatele k propagovaným produktům.

V rámci feedu příběhů na Instagramu si můžete povšimnout nového typu reklam. Ty vyskakují z dolní části obrazovky pod Stories a zahrnují také tlačítko s výzvou k akci, pomocí kterého se dostanete k danému produktu, který reklamy propagují.

Zdroj: 404 Media

Podobné reklamy se objevily také v horní části obrazovky nad rozhraní Stories.

Zdroj: Matt Navarra

Prozatím není jasné, zda Meta tyto reklamy testuje s větším vzorkem inzerentů, nebo je omezila pouze na své vlastní produkty, na něž chce uživatele upozornit.

V poslední době však na Instagramu přišla s větším množstvím nových reklamních formátů. Kromě těchto reklam ve Stories představila také reklamy ve feedu, jež nelze přeskočit a uživatelé musejí při prohlížení hlavního kanálu příspěvků počkat, dokud se celé nepřehrají, jinak je aplikace dál nepustí.

Zdroj: Dan Levy

Pokud nové reklamy zafungují, znamenaly by další možnost, jak by inzerenti mohli na Instagramu dosáhnout lepších marketingových výsledků než dosud. O dalších podrobnostech se Meta zatím nevyjádřila. Jakmile tak učiní, budeme vás informovat.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře