Instagram přidává nové možnosti zapojení v přímých zprávách

11. 9. 2024Novinky

Používání přímých zpráv (DM) na Instagramu neustále roste. Proto aplikace přidává několik nových funkcí, které zpestří vaše soukromé chaty a konverzace a podpoří zapojení uživatelů.

Kreslení a nálepky

Instagram zaprvé zavádí nástroje pro kreslení a nálepky pro obrázky sdílené v DM.

Tímto způsobem si můžete už nějakou dobu přizpůsobit příběhy a příspěvky ve feedu, ale ve zprávách tato možnost dosud k dispozici nebyla. Nyní ji však Instagram zpřístupňuje i zde.

Zdroj: Social Media Today

Výřezy

Instagram rozšiřuje do DM také možnost výřezů. To znamená, že můžete používat konkrétní prvky ze svých fotografií jako samolepky.

Tuto funkcionalitu přidal Instagram už v květnu do Stories. Opět se tedy nejedná o novou funkci jako takovou, ale najdete ji na více místech aplikace.

Zdroj: Social Media Today

Narozeniny

Instagram zavádí také nové ukazatele narozenin do bubliny s poznámkami v DM. Díky tomu budete vědět i na této sociální síti (nejen na Facebooku), kdy mají vaši sledující narozeniny.

I v tomto případě Instagram spoléhá na větší zapojení uživatelů. Při klepnutí na narozeninovou poznámku se navíc zobrazí animace konfet.

Zdroj: Social Media Today

Témata

A nakonec Instagram přidává také několik nových témat chatu pro období podzimu. Téma chatu tak můžete jednoduše změnit a navodit podzimní atmosféru, což by rovněž mohlo vzbudit větší zájem o váš chat.

Jak již bylo řečeno, DM na Instagramu se nyní používají mnohem častěji. Uživatelé se do nich zapojují výrazně více než do příběhů nebo hlavního kanálu příspěvků. Pro většinu z nich jsou přitom primárním prvkem konzumace Reels, které pak sdílejí s přáteli právě prostřednictvím DM.

To je nejčastější trend používání aplikace, který je nyní na hony vzdálený jejím kořenům v podobě digitálního fotoalba. Je proto důležité si takových posunů v procesu oslovování a zapojování uživatelů všímat a přizpůsobovat jim marketingovou strategii.

Instagram zavádí všechny nové prvky v DM globálně a jsou již k dispozici všem uživatelům.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře