Veškeré návody, které zde publikujeme, nemají být jen nějaké obecné pravdy typu „dělejte co nejzajímavější reklamu a zacilte ji na relevantní publikum“. Naším cílem je pomoci inzerentům na Facebooku vydělat reálně více peněz.
Tato myšlenka nás vedla k vývoji platformy ROI Hunter – jak pomocí inzerce na Facebooku maximalizovat ROI, získat více leadů, levnější návštěvnost a podobně.
Když nás v roce 2013 Facebook pozval do programu Accelerate Facebook a společně s jejich zaměstnanci jsme platformu vyvíjeli, pochopili jsme, že inzerenti musí využívat nejprve naplno všech nativních možností Facebooku, než mohou přistoupit k používání specializovaných platforem Marketingových Partnerů, jako je ta naše.
Proto jsme se rozhodli podělit se o best practices vycházejících z následujících dat:
- Naše platforma má přístup k detailním analytikám cca 2 milionů reklam.
- U každé reklamy sledujeme více než 100 parametrů nejen z Facebooku, ale velmi často i z Google Analytics.
- Pomocí dataminingu analyzujeme nejrůznější strategie a odvozujeme doporučené postupy.
- Sledujeme trendy našich inzerentů ve více než 50 zemích.
- Máme k dispozici interní best practices Facebooku.
- Testujeme Alfa/Beta features Facebooku s několikaměsíčním náskokem.
Využijte práce našich výzkumníků, feedbacku našich klientů a PPC expertů a nechejte se inspirovat návody, které tady pro vás píšeme. Snažíme se vám přiblížit jen doporučení, která mají ověřené výsledky a která vám s Facebook reklamou reálně pomůžou.
S tímto náhledem přistupujeme i k doporučením, která tu na základě svých zkušeností publikují naši kolegové z dalších českých a slovenských agentur.
Chybí vám u nás nějaký návod? Máte vlastní nápad, o který se chcete podělit s ostatními a podrobit jej zkoušce našich výzkumníků? Pošlete nám jej na e-mail redakce@newsfeed.cz!