Spojte se se zákazníky pomocí Facebook Wi-Fi

27. 8. 2015Návody

Facebook Wi-Fi je další možností, jak se přiblížit uživatelům a přesvědčit je, že je lepší být vaším zákazníkem než zákazníkem podniku za rohem. O čem to celé je? Pokud na Facebooku oznámí polohu z vaší firmy, získají přístup k bezplatné Wi-Fi síti. Díky tomu se s nimi můžete podělit o akční nabídky a zachovat si jejich přízeň.

„Facebook Wi-Fi nám pomohla podpořit službu bezplatné Wi-Fi s přidanou hodnotou. Náš online engagement se díky většímu počtu oznámení polohy významně zvýšil, stejně tak počet fanoušků naší facebookové stránky,“ říká Jacob Jaber, CEO Philz Coffee.

Co vám Facebook Wi-Fi přinese?

Aby se zákazníci mohli zdarma připojit k vaší Wi-Fi síti, musí na Facebooku oznámit polohu ve vašem podniku. Toto oznámení se objeví na jejich timeline i v kanálu vybraných příspěvků. Díky tomu se s vámi seznámí i jejich přátelé. Kromě toho mají tito zákazníci možnost automaticky oznamovat polohu, kdykoliv váš podnik navštíví.

fb wifi 2

Zdroj: www.facebook.com/business

Facebook se jich po přihlášení k Wi-Fi také zeptá, jestli se chtějí stát fanoušky vaší stránky. Tam je můžete směle zásobovat novinkami, akčními nabídkami i výhodami, proč je ideální být vaším dlouhodobým klientem. A navíc se s větším počtem oznámení polohy a vyššímu engagementu zlepšuje rank ve facebookovém vyhledávání i ve vyhledávání míst v okolí.

fb wifi 3

Zdroj: www.facebook.com/business

Jak nastavit Facebook Wi-Fi?

Zaprvé musíte být adminem na facebookové stránce firmy. Za druhé musí mít vaše stránka platnou polohu. Ujistěte se také, že váš bezdrátový router podporuje Facebook Wi-Fi (seznam zařízení, které ji umožňují, najdete tady). Pokud takový máte, zvolte v něm možnost přihlašování pomocí Facebooku.

fb wifi 4

Zdroj: www.facebook.com/business

V konfiguračním panelu Facebook Wi-Fi, který se vám otevře v novém okně, zvolte facebookovou stránku, která je spojena s umístěním vašeho podniku. Nakonec zaklikněte možnost, že zákazníci mohou používat Wi-Fi kód, který jim sdělíte.

Zajímá vás víc? Mrkněte do podobnějšího návodu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře